сряда, 26 юни 2013 г.

Залъгалки за дечица малки


    










                            Изненада

Охлювче бавно пълзеше в тревата,
тъжно си беше навело главата,
за малко се спря и на камъче седна,
с насълзени очи към гората погледна.
След малко на цветната  поляна
кацна до него калинка засмяна.
Но щом видя в очите му тъга,
тя го погали нежно с ръка.
- Хей, приятелче, защо тъжиш?
Може да ми споделиш!
- Мъката ми е голяма-
исках да зарадвам мама
за рождения и ден
със специален подарък от мен.
Реших да правя торта-изненада,
но моя блат на въглен стана,
сгреших и сол във крема сложих,
накрая съвсем се изложих.
И сега какво да направя
тази бъркотия как да оправя?
Затова съм тъжен, без настроение,
няма време, за съжаление.
Мама се връща само след час,
а никакъв подарък нямам аз.
- Недей тъжиш, имам решение
и ще успеем, без съмнение.
Да вървим веднага при Зайка,
най-добрата кулинарка,
тортата ще ти направи,
даже надпис ще добави
и твойта майчица любима
сметанова торта ще има.
По пътя при Мечо ще спрем
и букет красив ще наберем.
Ще украсим и къщата с балони,
ще сложим купички с бонбони,
горски ягодки, вкусни малинки,
шоколад и сок от боровинки.
И когато майка ти пристъпи прага
ще викнем всички:” Изненада”
Охлювчето се засмя,
вдигна бързо своите рогца
Щом часовникът удари пет-
всичко в къщи беше в ред.
Тортата с крем сложи в средата,
взе в ръцете си цветята
и когато  майка си на прага зърна,
изтича вън и силно я прегърна.
С много смях и танци до зори
рождения ден в гората продължи.
26.06.13

Няма коментари:

Публикуване на коментар